Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Emil Lahti - 24 mars 2013 17:19

Now i'm putting on a big wig, walking hard. Hanging with them big pigs, all them dogs. Got me a couple ideas straight from god, i want a been pie, order me a been pie. Living in a beehive, of my mind, me and missus so ever busy busy, have to study... All step back, i'm bout to dance! the greenback boogie..

 

Detta är mitt liv i ett nötskal just nu.. Lägga på den där glada, obekymmersamma och o stressade masken, hålla mig bland folk som ständigt hugger efter halsen på varandra, och samtidigt göra en massa val som kommer följa mig resten av livet. Leva i min bikupa till skalle som är så just nu för att jag har allt det där att tänka på + skolan som tar störst plats av allt i min skalle just nu tillsammans för oron för att det bästa i mitt liv ska försvinna. Så alla som står i min väg ombeds att stiga åt sidan så att jag kan sköta mitt och komma ut ur det här någolunda hel :)

 

Låter allt det här förvirrande? Det är för att det här mer har blivit en dagbok där jag skriver av mig för att i framtiden kunna veta vad jag har gått igenom. Det här är en liten glimt av insidan av min skalle, kanske nånting jag kan sitta och skratta åt i framtiden, jag vet inte, rörigt är det i alla fall, men förhoppningsvis faller snart allt på plats, hoppet finns alltid där..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards