Direktlänk till inlägg 1 september 2012

Jahapp

Av Emil Lahti - 1 september 2012 19:36

Jaa då har man fått någon form av inpuls och skaffat sig en blogg, antar att jag har ett behov att skriva av mig lite ibland. Nåja, kan väl bli kul att se vad som händer :)

I vanlig svensson ordning så ska man väl börja med att presentera sig. Franz Emil Mikael Lahti heter då jag (skratta inte, var min far som ville att jag skulle heta Franz, inte mitt beslut med andra ord) Jag är en kille på arton år för tillfället, uppvuxen i Norra sunderbyn, Luleå. Bor och studerar för tillfället i Kalix, läser naturvetare på Kalix naturbruksgymnasium, tänker INTE jobba med naturbruk i framtiden om ni anade det, jag ska bli något inom vården, vill jobba med människor, inte träd...

Ids inte börja skriva något annat, typ intressen och sånt. Vad jag sysslar med lär ni få reda på i framtiden om ni skulle råka trilla förbi här igen.

Och med det sätter vi punkt på det här osammanhängande inlägget ;) Ha en trevlig kväll //Emil Lahti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Lahti - 24 mars 2013 17:19

Now i'm putting on a big wig, walking hard. Hanging with them big pigs, all them dogs. Got me a couple ideas straight from god, i want a been pie, order me a been pie. Living in a beehive, of my mind, me and missus so ever busy busy, have to study......

Av Emil Lahti - 1 mars 2013 14:05

Det är så självklart som det kan bli! :)

:-D

Av Emil Lahti - 28 januari 2013 14:36

Nu är man lycklig :-)

...

Av Emil Lahti - 13 januari 2013 11:59

Compromise. That's what everyone has insisted on. And so I have learnt it. But differently than most, I think. I realize now that it will take time, that the road ahead is long and shrouded in darkness. It is a road that will not always take me where...

Av Emil Lahti - 12 december 2012 19:27

Caught under wheels roll I take the leech, I'm bleeding me Can't stop to save my soul I take the leash that's leading me.. Nää nu släpper vi skolan för ett tag och tar en glöggkväll :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards