Alla inlägg under oktober 2012

Av Emil Lahti - 1 oktober 2012 15:53

Åh fan, var ett tag sen jag skrev sist. Antar att jag inte har så fruktansvärt mycket att skriva om. Dagarna rullar på som vanligt, har skola på dagarna, sitter i lägenheten på kvällarna och försöker komma på något att göra.. Kalix är ju inte precis det roligaste samhället man kan bo i, börjar förstå varför så många unga knarkar där, det finns inte mycket annat att göra, bättre att sitta i lägenheten och ha tråkigt än att knarka i alla fall :)

Lär nog bli ändring på det där med att ha tråkigt i alla fall då jag och Chrille har bestämt oss för att börja med jiu jiutsu x) Varför? Kan man fråga sig. Dels så är det bra träning, dels så har jag tröttnat lite på att bara lyfta skrot, sen så är det roligt att få en anledning att brottas lite och lära sig grepp och kast :)

Har inte så mycket mer att skriva, sitter vid datorn och saknar mitt ?
Hej så länge! //L

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards