Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Onsdag

Av Emil Lahti - 5 september 2012 17:50

Missade att skriva igår, vart för trött, satt och såg the dictator hos stenvall, höll ju på att dö av skratt, helt störd film sammanfattningsvis ;)

Nåväl, till hemligheten jag skrev om i förrgår. I måndags var jag med stenvall på en affär här i kalix, vi gick förbi ett ställ med one pieces, och jag sa lite skämtsamt att om han köpte en rosa så skulle jag ha på mig den på skolan en hel dag, mot att jag fick ta den efteråt. Han funderade ett litet tag och köpte den sedan.. Jaha tänkte jag, vad fan har jag nu gett mig in på??

Men höll min del av dealen och hade den på mig hela skoldagen igår. Reaktionerna var mest skratt och konstiga blickar, men det var helt klart en kul grej att göra, man måste ju kunna bjuda på sig själv ;)

Ni får en bild på John i den oxå, tight var bara förnamnet ;)

Nåja, hej på er så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Lahti - 24 mars 2013 17:19

Now i'm putting on a big wig, walking hard. Hanging with them big pigs, all them dogs. Got me a couple ideas straight from god, i want a been pie, order me a been pie. Living in a beehive, of my mind, me and missus so ever busy busy, have to study......

Av Emil Lahti - 1 mars 2013 14:05

Det är så självklart som det kan bli! :)

:-D

Av Emil Lahti - 28 januari 2013 14:36

Nu är man lycklig :-)

...

Av Emil Lahti - 13 januari 2013 11:59

Compromise. That's what everyone has insisted on. And so I have learnt it. But differently than most, I think. I realize now that it will take time, that the road ahead is long and shrouded in darkness. It is a road that will not always take me where...

Av Emil Lahti - 12 december 2012 19:27

Caught under wheels roll I take the leech, I'm bleeding me Can't stop to save my soul I take the leash that's leading me.. Nää nu släpper vi skolan för ett tag och tar en glöggkväll :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards