Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Söndag

Av Emil Lahti - 2 september 2012 14:18

Nå niin, idag tar jag och fyller släpet och bilen och flyttar till Kalix för tredje och sista gången. Får min lägenhet på måndag så jag lär väl slänga upp lite bilder från den när allt är fixat och klart, tror det kommer att bli fint :)

På måndag börjar även skolan på riktigt (två veckor efter alla andra, skönt kan man väl säga) så man får väl ta sig i kragen och försöka göra det bästa av det sista läsåret.

Har en hel del att läsa året som kommer, matte B, matte D, kemi B, fysik A, mikrobiologi och genetik (vilket jag ser fram emot) För att inte tala om alla standardämnen man måste läsa...

Nåja, det är väl bara att kämpa på, när det är över så väntar roliga tider :) Nog för att det sista läsåret garanterat kommer att bli roligt, men det är därefter livet med stort L börjar :)

Men nu har jag fan int nå mer tid till att sitta å skriva, har ett flyttlass som väntar på att fyllas..

Vi höres // Lahti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Lahti - 24 mars 2013 17:19

Now i'm putting on a big wig, walking hard. Hanging with them big pigs, all them dogs. Got me a couple ideas straight from god, i want a been pie, order me a been pie. Living in a beehive, of my mind, me and missus so ever busy busy, have to study......

Av Emil Lahti - 1 mars 2013 14:05

Det är så självklart som det kan bli! :)

:-D

Av Emil Lahti - 28 januari 2013 14:36

Nu är man lycklig :-)

...

Av Emil Lahti - 13 januari 2013 11:59

Compromise. That's what everyone has insisted on. And so I have learnt it. But differently than most, I think. I realize now that it will take time, that the road ahead is long and shrouded in darkness. It is a road that will not always take me where...

Av Emil Lahti - 12 december 2012 19:27

Caught under wheels roll I take the leech, I'm bleeding me Can't stop to save my soul I take the leash that's leading me.. Nää nu släpper vi skolan för ett tag och tar en glöggkväll :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards